Sık Sorulan Sorular
  • diamant® markalı ürünlerin menşei neresidir?
  • diamant® bir Alman markasıdır ve 1910 yılından beri Almanya’da üretim yapmaktadır.

  • Sitede satışı yapılan ürünler orjinal midir?
  • Evet. diamant® markalı ürünlerin Türkiye Distribütörü olan Assan Endüstriyel ve Dış Ticaret Ltd. Şti. güvencesiyle www.assanendustriyel.com.tr ‘de satılan diamant® markalı tüm ürünler orjinal Diamant ürünleridir.

  • Online alışverişin avantajları nelerdir?
  • Sitemizden yapılan alışverişlerde, üye olunması durumunda özel indirimlerden faydalanabilirsiniz. Ayrıca sitemize özel uygulanmakta olan kredi kartı taksit seçenekleri sayesinde ödemelerinizi uzun vadelerle gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca güncel kampanyalarımız ile ilgili de anında bilgi sahibi olabilirsiniz.

  • Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?
  • Sitemizden alışveriş yapmak son derece güvenlidir. Bilgileriniz özel güvenlik sistemleri ile korunmaktadır.

  • Üyelik bedeli var mıdır?
  • Sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • Nasıl üye olabilirim?
  • Üyelik işlemlerini tamamlamak için üye başvuru formunu doldurmanız yeterlidir.

  • Ürün iade süresi kaç gündür?
  • Ürün iade süresi 7 iş gündür.

  • Ürün iade prosedürü nasıl işliyor?
  • Öncelikle ürünlerin kullanılmamış, eksiksiz ve orijinal ambalajının zarar görmemiş olması gerekirSipariş faturası ile aynı tutarda iade faturası kesilmelidir. Sipariş ile beraber promosyon ya da bedelsiz ürün verildiyse geri gönderilmelidir. Ürün kullanılmış ise müşteriye fatura edilir. Ürün değişimi için de iade şartları aynen geçerlidir. Önce ürünün iadesi gerçekleşir, sonra istenilen yeni ürün yeniden sipariş edilir.

  • İade edilen ürünlerin kargo masraflarını ben mi ödemeliyim?
  • İade ürünlerde kargo bedeli müşterimize aittir.

  • İade ettiğim ürün bedeli tarafıma ne zaman ödenir?
  • Ödeme kredi kartı ile yapıldıysa 1 hafta, havale ile yapıldıysa 3 gün sonra geri ödeme yapılır.

  • Hangi kargo şirketleri ile çalışıyorsunuz?
  • Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız. Özellikle talep edilmesi durumunda farklı bir şirket ile gönderim yapılabilmektedir.

  • Kargom ne zaman tarafıma ulaşır?
  • Siparişiniz tarafımıza ulaştıktan sonra 2 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Kargo teslimatı ise mesafeye bağlı olarak 2 veya 3 iş günü sürebilir.

  • Ürünüm hatalı, arızalı ya da bozuk çıkarsa ne yapmalıyım?
  • +90216 307 01 20 numaralı telefonumuzdan müşteri sorumlunuz ile görüşebilir ya da sitemizde bulunan iletişim formunu doldururak bize ulaşabilirsiniz.

  • Ürün faturasını tarafıma nasıl ulaştıracaksınız?
  • Siparişinize ait fatura, siparişiniz ile beraber tarafınıza ulaştırılacaktır.

  • Şifremi unuttum. Ne yapmalıyım?
  • Üye girişi sayfamızda bulunan "Şifremi unuttum" alanına tıklayarak şifrenizi güncelleyebilirsiniz.

  • Arkadaşlarımı sitenize davet edebilir miyim?
  • Ana sayfanın sol alt tarafında bulunan “Arkadaşını Davet Et” bölümüne, davet etmek istediğiniz kişilerin e-posta bilgilerini yazmanız yeterlidir.

  • Teslimat adresini değiştirebilir miyim?
  • Sipariş formunda belirlediğiniz teslimat adresiniz sadece ürününüz henüz tedarik sürecinde iken değiştirilebilir. Ürününüz kargoya verildikten sonra teslimat adresi değişikliği yapılamaz.

  • Fatura ve iletişim bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
  • Üye girişi yaptıktan sonra ayarlar bölümüne tıklayarak kişisel bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.